سرپرست هنگ مرزی پاوه، از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شاپور گراوند سرپرست هنگ مرزی پاوه از کشف مقادیری کالای قاچاق در هنگ مرزی پاوه خبر داد و گفت : در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی در مرز‌های شهرستان مرزی پاوه، مرزداران سخت کوش این یگان در طی اجرای چندین عملیات مختلف و منسجم موفق به کشف مقادری کالا شدند.

او در توضیح کالا‌های کشف شده، گفت : ۱۵ هزار نخ سیگار، ۴۲۰ متر پارچه، ۲۸۰ ثوب البسه، ۱۲۴کیلوگرم روغن خوراکی، یک دستگاه کولرگازی، ۶ دستگاه مخلوط کن، ۲۲ عدد لوازم آرایشی بهداشتی و چهار رأس (گوساله و بزغاله) از قاچاقچیان شدند.

سرپرست هنگ مرزی پاوه افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این کشفیات را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند .

جوانی ۴۰ ساله در سد زاگرس غرق شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب از غرق شدن جوانی ۴۰ ساله در سد زاگرس این شهرستان خبر داد.

منصور محمدی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن شخصی در سد زاگرس گیلانغرب، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

او افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد جوانی ۴۰ ساله که برای شنا کردن وارد سد زاگرس شده بود به علت عدم آشنایی با فنون شنا در آب غرق شده است.

 محمدی ادامه داد: جسد این جوان توسط بهمن پرورش غواص کرمانشاهی از آب بیرون کشیده شد و به پزشک قانونی انتقال یافت

کشف ۲۶ کیلو و ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۶ کیلو و ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در شهر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی گفت: این مقدار مواد مخدر در راستای اجرای طرح ۷۲ ساعته ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد در سطح شهر کرمانشاه کشف و جمع آوری شد.

او افزود: از دیگر نتایج اجرای این طرح می‌توان به کشف ۳۶ هزار و ۵۳۳ حبه قرص روانگردان، ۴ قبضه سلاح و ۱۱۹ عدد فشنگ از قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد.

 فلاحی از دستگیری ۷۱ خرده فروش و ۷۸ معتاد در نتیجه اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۹ مکان توزیع و مصرف مواد مخدر نیز پلمب و ۴ دستگاه خودرو هم توقیف شد.

کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در روانسر

جانشین فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

احمد رستمی گفت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیف شده ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

رستمی از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.