معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: در سال جاری ۱۷۱ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های اصلی و شریانی این شهر هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدحسین اسحقیمعاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت:از مهمترین اولویت‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، آسفالت و نگهداری مطلوب از راه‌های اصلی و شریانی شهر است و بر این اساس بیشترین اعتبارات سال ۱۴۰۰ در حوزه آسفالت هزینه خواهد شد.

اوافزود: این بودجه در بازدید‌های میدانی و شناسایی معابر هدف و اولویت بندی اجرا به صورت لیستی مدون به تفکیک مناطق توسط هیات آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز تنظیم، تصویب و ابلاغ شده است.

او با اشاره به استمرار طرح بهسازی معابر شهر در سال ۱۴۰۰ از طریق توزیع آسفالت، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد سال جاری مناطق گسترده‌ای از عوارض خرابی موجود در سطح معابر تبریز با بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت مورد مرمت قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز  متوسط آسفالت پخش و اجرا شده در هریک از مناطق دهگانه تبریز را بیش از پنج هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: اتکا به تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی شهری تبریز از ابتدای سال و افزایش تولید در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

اسحقی یادآوری کرد: همچنان یکی از نکات مهم در بهسازی معابر شهری تبریز توجه ویژه به توزیع خدمات عمرانی در تمامی نقاط شهری از جمله مناطق کم برخوردار این شهر است.

اوبا اشاره به اینکه امسال نیز اجرای ۳۰۰ هزار تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر سطح شهر هدف گذاری شده است، افزود: پیش بینی می‌شود بخش قابل توجهی از اهداف تعیین شده در نیمه نخست سال و همزمان با فصل مناسب اجرای پروژه‌های روسازی آسفالتی تحقق می‌یابد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.