مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کنکور سراسری در ۲۰ حوزه امتحانی این ناحیه آموزشی با حضور بیش از ۲ هزار داوطلب خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری کنکور سراسری به عنوان گسترده‌ترین آزمون سراسری کشور، گفت: ۲۰ حوزه برای برگزاری کنکور سراسری در ناحیه یک در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به حضور عوامل ناحیه یک اهواز در روز‌های برگزاری کنکور سراسری افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب کنکور اعم از داوطلب زن و مرد در حوزه‌های این ناحیه آموزشی به رقابت خواهند پرداخت.

نیسی گمراوی با بیان اینکه آموزش و پرورش پس از برگزاری امتحانات نهایی در مقاطع نهم و دوازدهم، اکنون تجربه و درایت گرانسگی را در جهت برگزاری هرگونه آزمون یا امتحانی دارد، اظهار داشت: تهمیدات ویژه‌ای اعم از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، غربالگری و نظارت جدی بر روند آزمون در نظر گرفته شده است.

کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز ۹ تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و به مدت ۴ روز و تا ۱۲ تیر ماه در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان خارجه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.