مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افزون بر ۴۰ طرح نیمه تمام ورزشی در استان اصفهان تنها در صورت تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:امیدواریم با جذب ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار گام دیگری در جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام برداریم.

او با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در استان اصفهان ادامه داد: این استان ۲۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی دارد و تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل آن‌ها ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و همه گیری بیماری کووید-۱۹ سبب بروز مشکل برای جامعه ورزشی شد تصریح کرد: این موضوع سبب شد که بسیاری از اماکن ورزشی تعطیل شوند و نیاز است که اعتبارات هزینه‌ای این بخش افزایش یابد تا بتوان قسمتی از معضل موجود را رفع کرد.

طباطبایی با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها گفت: لازم است که فرمانداران برای تخصیص و جذب اعتبارات مرتبط بکوشند تا شاهد افزایش اماکن ورزشی باشیم.

او به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در تکمیل طرح‌ها در استان اشاره کرد و گفت: نیکوکاران ورزش یار در استان اصفهان در سال‌های گذشته فعالیت خوبی داشتند و در صورت همکاری بیش از پیش آنان می‌توان شمار پروژه‌های تکمیل شده را افزایش داد.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

سرانه ورزشی این استان حدود ۰.۴۶ متر مربع به ازای هر نفر است و در مقایسه با بیشتر استان‌ها وضعیت خوبی ندارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار