مربي تيم ملي ژيمناستيك جوانان گفت: به منظور آماده سازي 10 ژيمناستيك برتر كشور براي حضور در مسابقات آسيايي فدراسيون ژيمناستيك 3 اردوي، آماده سازي را پيش بيني كرده است.

بيژن جوانبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 10 ژيمناستيك برتر پس از برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي به اردوهاي آمادگي دعوت شده اند و از شنبه، يكم بهمن ماه تمرينات خود را آغاز مي كنند.

وي در خصوص حضور مربيان برتر در اين اردو عنوان كرد: عليرضا خياطي، حقيقت جعفري، رضا خيرخواه و خودم در اين تمرينات وظيفه هدايت ملي پوشان را بر عهده داريم.

جوانبخت از برگزاري 3 ا ردوي آمادگي براي آماده سازي ملي پوشان خبر داد و گفت: اولين اردوي آماده سازي از يك تا 6 بهمن در خانه ژيمناستيك اهواز برگزار مي شود، هم چنين ملي پوشان 7و8 بهمن در مسابقات قهرماني كشور در كرمانشاه حضور پيدا مي كنند، اردوي دوم نيز بعد از ا ين مسابقات و مجدداً درتهران است همچنين احتمال برگزاري سومين اردو در جزيره كيش است چرا كه اين شهر از شرايط نظر آب و ه وايي به بانكوك نزدكي تر است و ملي پوشان تفاوت محسوسي را در اين خصوص حس نخواهند كرد.

جوانبخت از احتمال حضور مربي چنيي در تمرينات تيم ملي ابراز رضايت كرده و افزود: فدراسيون ژيمناستيك به منظور حضور پر قدرت در مسابقات آسيايي بانكوك مكاتباتي را به منظور حضور مربيان چيني در ايران داشته است كه دراين صورت مي توايم باتوان و تكنيك بهتري در اين عرصه حضور پيدا كنيم.

گفتني است، مسابقات آسيايي جوانان از 18 تا 25 اسفند در بانكوك تايلند برگزار مي شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار