رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: متقاضیان شرکت در کنکور ۱۴۰۰، باید رعایت بهداشت فردی از جمله ماسک زدن را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: فرآیند نظارت بر حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰، از سوی نیرو‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام و تمام تمهیدات بهداشتی لازم در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: متقاضیان شرکت در کنکور امسال، باید رعایت بهداشت فردی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند، همچنین محل برگزاری آزمون باید از نظر تهویه، استاندارد‌های لازم را داشته باشد و ورود و خروج متقاضیان باید به گونه‌ای باشد که با یکدیگر مواجه نشوند.

علوی با بیان اینکه خانواده‌های داوطلبان از سلامت و رعایت نکات بهداشتی در حوز‌های آزمون سراسری اطمینان داشته باشند، تصریح کرد: قطعا حوزه‌های برگزاری کنکور در خوزستان، قبل و بعد از آزمون ضدعفونی می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه در هر حوزه امتحانی ناظر بهداشتی خواهیم داشت، بیان داشت: نیرو‌های آموزش و پروش استان، آموزش‌های لازم را فرا گرفته و در کنار ما، مسائل بهداشتی را نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.