تعداد بانوان فعال در رشته وزنه‌برداری در چهارمحال و بختیاری، ۱۵ نفر است و این ورزشکاران برای کسب جایگاه در وزنه‌برداری کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد رئیسی رئیس هیات وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های آموزشی و تمرینی بانوان استان در رشته وزنه‌برداری در شهر‌های فرخشهر، شهرکرد و هفشجان در حال پیگیری است و با توجه به استقبال جمعی از بانوان شهر فارسان به زودی شرایط حضور مربی در این شهر نیز برای آموزش این گروه از علاقمندان فراهم می‌شود.

او افزود: تعداد بانوان فعال در رشته وزنه‌برداری در استان ۱۵ نفر است و کمبود مربی در این حوزه از مشکلاتی است که روند گسترش وزنه‌برداری بین بانوان را با کندی روبه‌رو کرده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: اگر چه شیوع کرونا بخش زیادی از فعالیت‌های ورزشی را تعطیل کرد، اما در حال حاضر امید می‌رود با برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان، سروش لطفی‌زاده ورزشکار دسته ۷۷ کیلوگرم استان به این اردو دعوت شود.

او ادامه داد: رشته وزنه‌برداری از جمله رشته‌های ورزشی است که در بلندمدت می‌توان اثرات آموزشی و تمرینی آن را مشاهده کرد امید است این گروه از فعالیت‌ها در گروه‌های پایه بتواند در آینده به مدال‌آوری‌های ملی و جهانی منجر شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار