فرمانده سپاه فجر:

آمادگی سپاه فارس برای همکاری با دستگاه قضائی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم

فرمانده سپاه فجر گفت: امروز یک رابطه دوستانه بین سپاه و دستگاه قضائی در استان فارس برقرار است و در این فضای تعامل می‌توانیم در زمینه کاهش و پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر، در دیدار با ریاست دادگستری و جمعی از مسئولان دستگاه قضائی در استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفتم تیرماه روز قوه قضائیه، اظهار کرد: شخصیت بزرگ و سیرۀ رفتاری شهید آیت الله دکتر بهشتی بهترین نمونه و الگو برای مدیران، قضات و کارکنان قوه قضائیه است.

او با بیان اینکه سپاه و بسیج فارس با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضائی استان هستند، گفت: امروز یک رابطه دوستانه و صمیمانه مثال زدنی بین سپاه و دستگاه قضائی در استان فارس برقرار است و در این فضای تعامل و هماهنگی بیش از پیش می‌توانیم در زمینه کاهش و پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه تحقق عدالت در جامعه یکی از رسالت‌های مهم قوه قضائیه است، تصریح کرد: داشته که این روند موجبات رضایت هر چه بیشتر افکار عمومی را در پی داشته است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مرحله جدید طرح نذر رهایی در آینده نزدیک و مصادف با یکی از مناسبت‌های مذهبی برگزار خواهد شد، ادامه داد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی علاوه بر اینکه نشاط و اُمید را به خانواده‌ها و فرزندان ایشان بازگردانده بلکه بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار