مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان گفت: هزار و ۹۵ دانش‌آموز تحت حمایت از خدمات آموزشی در مؤسسات معتبر کنکور برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری از طریق تعامل با مؤسسات علمی-آموزشی تراز اول هزار و۹۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات کلاس‌های کنکور، نکته، تست، همایش و جمع‌بندی این مؤسسات برخوردار شدند.

او برگزاری آزمون های آزمایشی آنلاین و آفلاین با توجه به شیوع کرونا را از دیگر خدمات ارائه‌شده این نهاد به دانش‌آموزان کنکوری دانست و افزود: دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه در رشته‌های تجربی، ریاضی، فیزیک و علوم انسانی برای کنکور ۱۴۰۰ در مؤسسات علمی-آموزشی موردنظر ثبت‌نام شدند.

صادقی در ادامه به تشکیل باشگاه مستعدین کنکور ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: این باشگاه با حضور ۶۶ نفر از دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با معدل بالا که در آزمون‌های آزمایشی تراز خوبی کسب کرده‌اند تشکیل‌شده است و خدمات ویژه مشاوره‌ای در قالب باشگاه مستعدین به این دانش آموزان ارائه‌شده است.

صادقی به انعقاد قرارداد این نهاد با موسسه آینده‌سازان اشاره کرد و گفت: بر اساس این قرارداد هزارو۹۵ نفر از دانش‌آموزان موردحمایت از خدمات پشتیبانی تلفنی موسسه، برگزاری وبینار انگیزشی، تخصصی گروهی و مشاوره انتخاب رشته برخوردار شده اند.

پارسال۲۷ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه‌های زیر پنج هزار کنکور سراسری شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار