امیدواری به امکان حفظ سهمیه المپیک توسط المپین کاراته کشورمان همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در فاصله ۲۷ روز مانده به رقابت‌های المپیک توکیو، ورزش کشور در شوک عمیقی فرو رفت و  تست کرونای یکی از المپین‌های مطرح کاراته کشورمان،  مثبت اعلام شد.

المپین کارکشته کاراته بدون اطلاع از نوع داروی مصرفی، برای درمان آسیب دیدگی از این ماده دارویی استفاده کرده که متاسفانه جزء دارو‌های ممنوعه و دوپینگی بوده است. کادر فنی و فدراسیون کاراته نیز در جریان این داروی ممنوعه نبوده اند.

حالا کل اعضای ورزش کشور دست به دست کاراته ای‌ها داده اند تا مسئله دوپینگ این المپین را در فدراسیون جهانی کاراته حل و فصل کنند.

روزبه وثوق احمدی با خواست وزارت ورزش و جوانان وکیل این المپین خواهد بود. فدراسیون جهانی کاراته فعلا یک قاضی برای این پرونده حساس انتخاب کرده است تا با تشکیل جلسه میان طرفین و دریافت ادله محکمه پسند ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف سهمیه کاراته ایران در المپیک مشخص شود.

از طرفی تشکیل جلسه در فدراسیون جهانی کاراته اتفاق بسیار خوبی است و علاقه‌مندان این رشته می‌توانند به حضور سهمیه آور المپیک روی تاتامی توکیو امیدوار باشند؛ اما دفاع از این پرونده و حکم قاضی پرونده حجت است و باید دید در نهایت چه بر سر یکی از ۴ سهمیه کاراته در المپیک توکیو می‌آید.

سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی سهمیه آوران المپیک توکیو هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار