وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت دکتر توکلی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت تیمور توکلی، استاد محترم و پیشکسوت، بنیانگذار و رییس اسبق دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس پیامی صادر کرد. 

متن پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت " تیمور توکلی" استاد محترم و پیشکسوت، بنیانگذار و رییس اسبق دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس موجب تاسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم استاد توکلی در طول عمر با عزتش منشأ خدمات اثرگذار و فراوانی در حوزه علمی و آموزشی کشور بود و به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام آموزش عالی مطرح بود که خدماتش طی سالیان باقی خواهد ماند.

ایشان سال‌ها مسئولیت معاونت آموزشی وزارت علوم را بر عهده داشت و همچنین سالیان متمادی رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس بود.

این استاد فرزانه و متواضع، انسانی وارسته، فرهیخته، مسئولیت‌پذیر و دلسوز بود که تا آخرین لحظه عمر خود، با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر دست از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نکشید.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم آن استاد بزرگوار، اساتید و همکاران محترمشان و نیز دانشجویان و دوستدارانش، از خداوند سبحان برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار