هوشمند سازی ناوگان آبیاری سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: ناوگان آبیاری سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری هوشمند می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جعفر امین مقدم، معاون خدمات شهری در نشست هیئت مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری ضمن تشکر از تلاش سازمان در توسعه شبکه آبیاری مدرن و فنی گفت: مدیران سازمان باید تمام تلاش خود را برای پیاده سازی روش‌های نوین آبیاری به کار گیرند و در شرایط موجود به لحاظ حفظ کیفیت فضای سبز سعی خود را برای کاهش دوره آبیاری به کار ببندند.

او افزود: برای فراهم کردن دیتای مناسب، سازمان می‌بایست تمام ماشین آلات مرتبط با آبیاری را به سیستم GPS وحسگر سطح سنج تجهیز کرده تا کیفیت و کمیت آبیاری فضای سبز را به صورت علمی رصد و تصمیم سازی نحوه مدیریت این بخش را تسهیل کند.

معاون خدمات شهری تاکید کرد: در خصوص واکاوی ها، تلاش سازمان مضاعف باشد تا هزینه‌های انجام شده به سرانجام برسد.

او همچنین به طرح تجهیز چاه‌های آب به پلاک خوان اشاره کرد و گفت: طراحی نرم افزار بررسی میزان آب برداشت شده از چاه‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

امین مقدم بیان کرد: به لحاظ اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر در بودجه مصوب سال جاری اعتبار مناسب برای این منظور پیش بینی شده است.

در ادامه این نشست و برای اجرای پروژه مناسب سازی سیما و منظر ورودی‌های شهر یزد، طی یک جلسه ویدیو کنفرانسی با پژوهشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز نسبت به ارائه گزارش خود از برداشت‌های ورودی سمت تهران اقدام و مقرر شد پژوهشکده مذکور جلسه آینده هیات مدیره نسبت به ارائه پیشنهاد‌های علمی و اجرایی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.