مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار داشت: عزیزان ما در فدراسیون به صورت عمومی و اختصاصی فعالیت‌های زیادی داشته اند. جامعه پزشکی ورزشی کار بسیار بزرگی انجام داد. ما خیلی زود با همکاری فدراسیون‌ها، اردو‌های ملی را آغاز کردیم و فکر می‌کنم در این ایام قدر فدراسیون پزشکی بیشتر دانسته شد.

علی نژاد گفت: اگر فدراسیون پزشکی ورزشی را نداشتیم، در ایام شیوع کرونا شرایط برای ورزش کشورمان بسیار سخت می‌شد. ۹۹ سال سختی بود و امیدوارم امسال با واکسیناسیون کلی، سال خوبی برای ما باشد.

علی‌نژاد درباره دوپینگ ۲ ورزشکار المپیکی کشورمان عنوان کرد: فردی که در تکواندو دوپینگ کرده، در کاروان اعزامی المپیک نبوده است. در کاراته یک نمونه مثبت داشتیم. با وجود تاکیداتی که شده بود که هر دارویی را مصرف نکنند، با نظر پزشک خانوادگی خود دارو مصرف کرده است. این ورزشکار قبلا سهمیه گرفته بود و نیازی به دوپینگ نداشت. فدراسیون کاراته به جریمه و محرومیت ورزشکار مربوطه اعتراض داشته است.

علی نژاد درباره ناراحتی ورزشکاران ژیمناستیک از وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم ارسال پیام تبریک برای افتخار آفرینی آن‌ها گفت: سطح مسابقات تفاوت دارد. به طور کلی اگر سهمیه‌ای به دست می‌آمد، حتما تبریک گفته می‌شد. کاراته ۱۳-۱۴ مسابقه رفت؛ اگر برای همه تبریک ارسال شده است، می‌توانید ایراد بگیرید.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به آن‌ها برای اعزام کمک شد. برخی مشکل خروج داشتند، وزارت کمک کرد. در خصوص تهیه بلیت هم کمیته هزینه‌ها را پرداخت کرد. اگر این حمایت‌ها نبود، بحث اعرام هم نبود. هنوز چیزی اعلام نشده است، اما امیدواریم کیخا سهمیه را بگیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حاشیه‌های انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، عنوان کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری نامه نزده و شیطنت و اقدامات ضد ملی انجام شده است. کمیته انتخابات را تایید کرده است و برخی، اطلاعات غلطی را به خارج فرستاده اند.

علی نژاد در مورد نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک و این که کمیته ملی المپیک به حواشی این رشته ورود کرده است، تصریح کرد: بر اساس نامه بازرسی کل کشور که تخلفاتی را در خصوص درگاهی اعلام کرد، صلاحیت او تایید نشد. برخی به دروغ می‌گویند دخالت دولت و وزارت ورزش بوده است که اصلا این طور نیست. باعث تاسف است این حرف‌ها گفته می‌شود. همین موضوع باعث شده است فدراسیون جهانی حساس شود. عجله‌ای برای برگزاری مجمع نداریم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی کار را پیش ببریم.

علی نژاد درباره استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جوابی کوتاه گفت: با استعفای هر ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مخالفت شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار