عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره آخرین وضعیت دوپینگ و پرونده‌های باز در این کمیته توضیحاتی را بیان کرد.

محمود عزیزی ها، عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص این که تست دوپینگ ۲ نفر از ورزشکاران مثبت شده است و فدراسیون چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: به طور حتم محرومیتی برای هر ۲ ورزشکار دوپینگی در نظر گرفته خواهد شد و قرار است در دوره‌های بعدی، بیشتر روی این موضوع رسیدگی داشته باشیم. به کادر پزشکی وزارت ورزش و جوانان اطلاع داده ایم که حتما به این گونه مسائل رجوع کنند و تعداد نظارت بر تست‌ها را بالا ببرند. باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم تا چنین مشکلاتی رخ ندهند.

او در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های موجود در کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: در حال حاضر ۲ پرونده باز در این فدراسیون وجود دارد که همچنان منتظر رای نهایی دادگاه هستیم. سجاد نیکنام و جبلی از یکدیگر در این پرونده شکایت شخصی کرده اند. اکبر خزایی به همراه ۲ داور، در فضای مجازی به یکدیگر اهانت کرده اند و پرونده این ۳ نفر در دادگاه و باز است و اکنون در حالت تعلیق هستند. رای نهایی به عهده دادگاه است و آن‌ها نظر نهایی را اعلام می‌کنند.

او در پایان تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده، قرار است در مسابقات بعدی از ۳۰ درصد از ورزشکاران، تست دوپینگ بگیریم. در حال حاضر تعداد تست هایمان کم است و شاید از ۱۰ نفر کم‌تر باشد. می‌خواهیم پیگیری بیشتری برای این رشته داشته باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم جوان‌ها را راضی کنیم که با افکار بهتری به این ورزش رجوع کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار