مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از رشد ۵۵ درصدی اراضی و املاک مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضاییه در "دوران تحول یعنی از ابتدای سال ۹۸ تا پایان خرداد ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه فهرست املاک و اراضی خود را اعلام کرد.

در حالی‌که مجموع املاک خریداری شده از سال ۱۳۸۰ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸، ۶۳۶۵ متر و مجموع املاک اجاره شده ۱۵۸۷ متر برآورد شده، در مقابل تنها برای مدت دو سال یعنی بعد از اردیبهشت سال ۱۳۹۸ تا پایان خرداد ۱۴۰۰، مجموع املاک و اراضی خریداری شده ۹۸۵۰ متر و مجموع املاک اجاره شده ۱۸۸۰ متر رسیده است.

از آنجایی که در گذشته قریب به اتفاق املاک خریداری شده توسط هیات مدیره‌ها به نام دادگستری استان و یا قوه قضائیه بود، مشکلاتی را در انتقال و ارتقای املاک در استان‌ها به دنبال داشت. بر همین اساس کمیسیون ساماندهی املاک مرکز با هدف ارتقای املاک مرکز در استان‌ها تشکیل و به دنبال آن املاک خریداری شده در استان‌ها به نام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ثبت شد.

از سال ۱۳۸۰ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸، مجموع املاک خریداری شده ۶۳۶۵ متر و مجموع املاک اجاره شده ۱۵۸۷ متر است. در همین مدت زمان املاک خریداری شده توسط وکلا ۳۰۳۶ متر و املاک اجاره شده توسط وکلا ۹۷۲ متر بوده و همچنین املاک خریداری شده توسط کارشناسان ۳۳۲۹ متر و املاک اجاره شده توسط کارشناسان ۶۱۵ متر است.

این در حالی است که بعد از اردیبهشت سال ۱۳۹۸ تا پایان خرداد ۱۴۰۰، مجموع املاک و اراضی خریداری شده ۹۸۵۰ متر و مجموع املاک اجاره شده ۱۸۸۰ متراست. در همین مدت زمان املاک خریداری شده توسط وکلا ۱۷۶۱ متر و املاک اجاره شده توسط وکلا ۱۶۴۵ متر بوده و همچنین املاک خریداری شده توسط کارشناسان ۳۳۶۹ متر و املاک اجاره شده توسط کارشناسان ۲۳۵ متر است. همچنین مجموع اراضی خریده شده توسط وکلا و کارشناسان نیز ۴۷۲۰ متر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار