معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: پایگاه‌های تابستانه ۱۴۰۰ آموزش و پرورش البرز با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه آموزشی شاد در البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز بابیان این که پایگاه‌های تابستانه ۱۴۰۰ آموزش و پرورش البرز با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه آموزشی شاد در البرز راه اندازی شد، گفت:  آموزش و پرورش استان همانند سال قبل و با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و به منظور پرکردن مفید اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، برپایی کلاس‌های ورزشی، فرهنگی و هنری را به ۲ صورت حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد در دستورکاری قرار داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: پایگاه‌های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت‌های فنی حرفه‌ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت‌های ورزشی دایر شده اند.

فهمیده گفت: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در حوزه آموزش و پرورش البرز به دور از هر گونه تجمع و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برنامه ریزی و سازماندهی شده است.

او با اشاره به این که ۶۹۵ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دراستان دایرشده است،  افزود: آموزش و پرورش البرز دارای ۹۳ کانون فرهنگی و تربیتی،کانون‌های ورزش درون و برون مدرسه‌ای ورزشی و پژوهش سرا‌هایی است که به عنوان یک ظرفیت مؤثر به منظور برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: نام نویسی از دانش آموزان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی در مدارس، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و سایر پایگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

فهمیده افزود: کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نقاشی، سفال‌گری، شعر و قصه گویی، روباتیک، آزمایش‌های علمی، شاهنامه خوانی و هنر‌های دستی و برخی از رشته‌های ورزشی به صورت حضوری و محدود در حال برگزاری است.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.