فرمانده انتظامی استان کرمان از غافلگیری ۳ قاچاقچی هنگام نگهبانی از یک محموله ۷۸۸ کیلویی تریاک دپو شده در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رودبار جنوب با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، چند قاچاقچی و افراد مرتبط با آنان قصد دارند یک محموله بسیار سنگین مواد مخدر را در یک منزل واقع در یکی از مناطق روستایی این شهرستان دپو و آن را به تدریج به مرکز و شمال کشور منتقل کنند.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس رودبارجنوب با گسترش چتر اطلاعاتی، مکان دقیق منزل مورد نظر را شناسایی و با ورود به این منزل موفق شدند، ۷۸۸ کیلو تریاک دپو شده در این مکان را کشف، ۳ متهم را هنگام نگهبانی از آن دستگیر و یک دستگاه خودروی سمند را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: به سوداگرانی که اعتیاد و نابودی نسل جوان را دستمایه سودجویی خود قرار داده اند، هشدار می‌دهیم همچون این عملیات غافلگیرانه در هر مکان و زمانی باید منتظر ضربات سنگین خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.