تصاویر جدیدی منتشر شده که احتمال عرضه X۲۰ SE آنر را قوت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود که آنر به زودی سری میان رده X۲۰ خود را به بازار عرضه کند و اکنون ظاهر گوشی X۲۰ SE لو رفته است. ما قبلاً این تلفن را با سه دوربین در رنگ‌های آبی و سفید دیده ایم و امروز شاهد دو رنگ دیگر از آن شامل صورتی / طلایی و سبز هستیم.

این تصاویر همچنین جلوی تلفن را نشان می‌دهد که یک صفحه نمایش بزرگ با یک حفره در مرکز برای دوربین سلفی دارد و احتمالاً در کنارش اسکنر اثر انگشت دارد که به عنوان کلید پاور هم استفاده می‌شود.

شایعات درباره گوشی X۲۰ SE

یک افشاگران اطلاعات فناوری پیشنهاد می‌دهد این سری از دو مدل گوشی تشکیل شود، Honor ۲۰ با تراشه Dimensity ۱۲۰۰ و Honor ۲۰ SE با Dimensity ۷۰۰. همچنین شایعه شده که صفحه نمایش آنر X۲۰ مورب و ۶.۷ اینچی خواهد بود و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در حالی که باتری آن ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۶۶ وات است، در حالی که X۲۰ SE دارای صفحه نمایش کوچک تری خواهد بود.

گوشی X۲۰ SE آنر آماده عرضه در بازار

همچنین به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد سری جدید گوشی‌های خود را با نام Play ۵ وارد بازار کند. اطلاعات فاش شده در اینترنت خبر از عرضه این گوشی در ۱۸ مه می‌دهد.

براساس اطلاعات فاش شده از گوشی Play ۵ دریافتیم که این گوشی از یک دوربین چهارگانه در بخش پشتی و یک دوربین سلفی که به صورت بریدگی در بالای نمایشگر آن قرار دارد، استفاده می‌کند. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی از نوع OLED بوده و از آنجایی که در بخش پشتی شاهد حضور اسکنر اثرانگشت نیستیم، احتمال وجود این سنسور در نمایشگر گوشی بسیار بالا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.