کوهساری در صحن مجلس:

بیش از ۳۰۰ شهر تنش آبی دارند/ وزیر نیرو را به مجلس فرا بخوانید

نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: به گفته مسئولان وزارت نیرو بیش از ۳۰۰ شهر با تنش آبی روبه‌رو شده اند که به دلیل نبود مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی، وزیر نیرو باید به مجلس فراخوانده شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت:  به گفته مسئولان وزارت نیرو بیش از ۳۰۰ شهر با تنش آبی روبه‌رو شده اند، روز و ساعتی نیست که من و دیگر نمایندگان تماس هایی از مردم درباره کمبود آب نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در استان گلستان و حوزه انتخابیه با مشکل کم آبی به دلیل نبود مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مواجه شده‌ایم. ۹۹ درصد آب گلستان از چاه‌ها تامین می‌شود که با قطع برق این چاه‌ها نیز جریان انتقال آب قطع خواهند شد و کمبود آب افزایش می یابد. به واسطه آیین نامه می‌خواهم آقای اردکانیان و مدیران وزارت نیرو به مجلس فراخوانده شوند.

کوهساری تصریح کرد: بحث بیمه محصولات کشاورزی با وجود خشکسالی و کمبود آب و همچنین خسارت های وارد شده مسئله ای مهم است و باید به کشاورزان مظلوم توجه شود. بیمه‌ها به دلیل آشنا نبودن کشاورزان با مسائل حقوقی و بیمه‌ای، در پرداخت خسارت کشاورز کم کاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار