پایگاه‌‌های تابستانی دانش آموزی در بوشهر شروع به کار کردند

فعالیت پایگاه‌‌های تابستانی دانش آموزان استان بوشهر با توجه به پایان یافتن امتحانات مدارس و آغاز تعطیلات، آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم شروع به کار  پایگاه‌ فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی امام‌خمینی (ره) بوشهر، گفت: فعالیت‌های دانش‌آموزان در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت وتوانایی‌های آن‌ها است و این فعالیت‌ها زمینه خوبی برای تمرین زندگی و مشق موفقیت است.

او ادامه داد: در این شرایط که به دلیل آموزش‌های مجازی خستگی دانش‌آموزان مضاعف شده است، مشاوران و مربیان با برنامه‌ریزی متنوع و خلاقانه، آن‌ها را برای ورود به سال تحصیلی آینده آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین بیان کرد: با توجه به فعالیت مدارس به شیوه غیرحضوری، خانواده‌ها به عنوان راهبردی‌ترین شریک آموزش و پرورش در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفتند به طوری که می‌توان گفت در سال تحصیلی کنونی بیش از ۱۳۰ هزار معلم داشته ایم.

کرمی درباره شبکه دانش‌آموزی شاد هم گفت: هر چند منکر مشکلات شبکه شاد نیستیم، اما راه اندازی این شبکه اقدام بزرگی بود که حتی پس از فعالیت حضوری مدارس می‌تواند به عنوان ابزار مکمل آموزشی در خدمت آموزش و پرورش دانش‌آموزان باشد.

فرماندار شهرستان بوشهر هم با قدردانی از مردم شهرستان بوشهر برای شرکت در انتخابات گفت: آموزش و پرورش در امر برگزاری انتخابات همکاری خوب و گسترده‌ای با ستاد برگزاری انتخابات داشته است که برای این همراهی و مشارکت تشکر می‌کنم.

عباس جمشیدی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه جامعه عنوان کرد: هر چه به آموزش و پرورش اعتبار اختصاص دهیم در واقع برای آبادادنی کشورمان سرمایه‌گذاری کره‌ایم.

او ادامه داد: از سال ۹۵ که مسئولیت فرمانداری بوشهر را بر عهده گرفتم برای ارتقاء زیرساخت‌های آموزش و پرورش شهرستان با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.