مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۸ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۸ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تولید ارز دیجیتال توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از منزل مسکونی متهم ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

سرهنگ عزیزی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا طرح بازدید از واحد‌های صنفی سلامت محور در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از ۴۷ واحد صنفی این شهرستان بازدیدکردند.

سرهنگ حسین زاده از پلمب ۱۱ واحد صنفی در این ماموریت خبر داد و گفت: همچنین به ۱۵ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۲۱ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

کشف ۱۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق چوب در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، ماموران دریافتند، متهم به قاچاق، چوب آلات جنگلی را از قاچاقچیانی که اقدام به قطع در ختان در جنگل می‌کنند، خریداری و در یک محل دپو و در فرصت‌های مختلف آن‌ها را بارگیری و به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: به همین منظور ماموران با اشراف اطلاعاتی محل نگهداری چوب آلات را شناسایی و با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و این محل را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ محمد پور از کشف ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: کلیه این اموال به منابع طبیعی تحویل و پرونده در این خصوص تشکیل در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار