گزارش ها حاکی از این است که شرکت اپل قصد دارد آیپد های بزرگتری را برای جایگزین کردن با کامپیوترهای رومیزی تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که، مهندسان و طراحان شرکت اپل در حال بررسی امکانات آیپدهای بزرگتر هستند. با این حال، این یک رویای طولانی خواهد بود، زیرا رسیدن به این رویا چندین سال زمان خواهد برد. اپل در حال ساخت آیپد پرو با ابعادی بسیار بزرگ‌تر از مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی فعلی بوده و قصد دارد با معرفی آن‌ها علاوه بر تنوع بخشیدن به محصولات خود، فاصله بین کامپیوتر‌های مک و آیپد را کمتر کند.

آیپد های نسل جدید چگونه خواهند بود؟

اولین آیپد‌ها در سال ۲۰۱۰ معرفی شدند تا اپل بتواند با فروش و گسترش اکوسیستم اپل به رقابت با تولیدکنندگان رایانه‌های رومیزی بپردازد، به‌طوری‌که هم‌ اکنون میزان فروش آیپد‌های اپل به‌ مراتب بیشتر از کامپیوتر‌های مک است. علاوه بر این آیپد‌های اپل در سال‌های اخیر به محصولات قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بهترین گزینه برای کارهایی مثل آموزش و سرگرمی محسوب می‌شوند. همچنین آیپد‌های پرو مجهز به تراشه M۱ هم با پیشی گرفتن از بسیاری از نوت‌بوک‌ها و اولترابوک‌های بازار به غول پردازشی بلامنازعی تبدیل شده‌اند.

اپل در فکر آیپدهای بزرگتر برای جایگزینی با کامپیوتر

همچنین در ادامه این گزارش آمده که اپل در حال آزمایش پنل پشتی شیشه‌ای برای نسل جدید این تبلت بوده تا با افزودن پشتیبانی از قابلیت فناوری شارژ بی‌سیم آن را در سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار‌ها کند.

همچنین اخیرا پایگاه TrendForce گزارش داده است که آیفون ۱۲ مینی دیگر تولید نمی‌شود و به پایان چرخه ساخت خود رسیده است. البته این تلفن هنوز در وب سایت اپل موجود است و به فروش قبلی خود ادامه می‌دهد تا زمانی که موجودی آن به اتمام برسد. اپل احتمالا با توجه به این واقعیت که آیفون ۱۲ مینی (که پیش از موعد به پایان عمر رسیده است) عملکرد و فروش ناامید کننده‌ای را در مقایسه با سایر مدل‌های خانواده آیفون ۱۲ داشته است، دیگر مدل مینی آیفون ۱۲ را تولید نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آیپد جدید ، آیپد پرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار