بیمارستان معین سجادیه تربت جام درجه یک اعتبار بخشی استاندارد‌های ملی را از سوی وزارت بهداشت در بین بیمارستان‌های ایران کسب کرد.





به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:با عنایت به این نکته که این نوع ارزیابی بیمارستان‌ها بسیار دقیق و سخت گیرانه انجام می‌شود، کسب رتبه یک در هر بیمارستانی نشان از رعایت و اجرای صحیح استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت خانه در آن بیمارستان می‌باشد که سرانجام تلاش، همت، همدلی خستگی ناپذیر کلیه کارکنان این مجموعه باعث افتخار دیگری برای دانشکده علوم پزشکی تربت جام شد.

او افزود: اعتباربخشی بیمارستانی فرآیندی است که در آن کلیه واحد‌های بیمارستان‌ها از حیث کیفیت خدمات و نحوه اجرای صحیح استاندارد‌های الزامی کشوری از طرف ارزیابان ارشد وزارت بهداشت و درمان در تمامی حوزه‌ها مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌گیرند و این امر در کلیه بیمارستان‌های سطح کشور بسیار حایز اهمیت و موضع رقابت می‌باشد که خوشبختانه بیمارستان معین منطقه جام در این دوره اعتباربخشی رتبه یک را کسب نموده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: امید است این حرکت رو به رشد تدوام داشته و شاهد ارتقای روز افزون سطح خدمات رسانی درحوزه درمان منطقه جام باشیم.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
آخه اعتبار بخشی رتبه نداره ودرجه بندی یک ودو سه فقط داره ، و نظام امتیاز دهی نداره !!!!!!