مدیر آموزش و پرورش دزفول از حضور بیش از ۳ هزار داوطلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در ۲۹ حوزه امتحانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدی خباز مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ از امروز چهارشنبه با رقابت ۳ هزار و ۳۰۰ داوطلب در ۲۹ حوزه امتحانی وابسته به آموزش و پرورش این شهرستان آغاز شده است.

او با بیان اینکه کنکور امسال امروز با برگزاری آزمون گروه هنر آغاز شد، اظهار داشت: روز پنجشنبه آزمون گروه‌های علوم انسانی و ریاضی فیزیک، روز جمعه آزمون گروه علوم تجربی و روز شنبه ۱۲ تیرماه آزمون زبان‌های خارجه برگزار خواهد شد.

محمدی خباز با اشاره به کسب رتبه پنجم کشوری آموزش و پرورش دزفول در کیفیت برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان با بکارگیری همه ظرفیت خود به منظور رعایت حداکثری پارامتر‌های آزمون از جمله؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گام بر می‌دارد و به منظور کاهش سطح اضطراب دانش آموزان و خانواده‌های آنان در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

این مقام مسئول همچنین به همکاری ۲۰ نفر از مراقبان سلامت در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ اشاره کرد و ادامه داد: ۱۸ نفر از مراقبان سلامت آموزش و پرورش و ۲ نفر از بهداشت، مسئولیت حسن اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی را در حوزه‌های آزمون برعهده دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.