ظاهرزاده گفت: ۳ هزار و ۳۶۰ داوطلب در حوزه دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ظاهرزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: ۳ هزار و ۳۶۰ نفر در حوزه دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور این شهرستان در کنکور  شرکت خواهند کرد.

او با بیان اینکه دانشگاه پیام نور، آزاد و آموزش و پرورش نیز حوزه‌های کنکور هستند، افزود: روز چهارشنبه و شنبه تنها دانشگاه جندی‌شاپور میزبان آزمون سراسری است و روز پنج‌شنبه ( در دانشگاه صنعتی جندی شاپور هزار و ۱۰۰ نفر آزمون می‌دهند. در دانشگاه پیام نور ۲۰۰ نفر و آموزش و پرورش نیز هزار و ۲۸۶ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

ظاهرزاده با اشاره به اینکه روز جمعه دانشگاه ما میزبان هزار و ۱۰۰ نفر، آموزش و پرورش ۲ هزار ۶۷ نفر و دانشگاه پیام نور ۲۰۰ نفر است، تصریح کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود که از همراه آوردن وسایل اضافی به غیر از پاک‌کن، مدارک هویتی، مداد و ... خودداری کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی دزفول تصریح کرد: به والدین داوطلبان نیز توصیه می‌شود که برنامه‌ای برای ماندن پشت در‌های حوزه برگزاری آزمون نداشته باشند، زیرا فضای محدودی برای پارک کردن خودرو‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.