در مراسمی از ۴۰ نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام که در طرح ناظران سلامت حضور داشتند تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در آئین تجلیل از داوطلبان ناظران سلامت این شهرستان گفت: ۴۰ نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در طرح‌های پیشگیری و مقابله با این بیماری بصورت مستمر با شبکه بهداشت این همکاری دارند.
 
دستور افزود: این افراد که آموزش‌های لازم را دیده بودند در قالب طرح‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح ناظران سلامت، طرح آمران سلامت و در ایام انتخابات در طرح سفیران سلامت برای مقابله با بیماری کرونا با شبکه بهداشت همکاری کردند.

دسنور با بیان اینکه برای ارتقاء دانش داطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است، اضافه کرد: در یک سال گذشته کلاس‌های مختلف آموزشی به صورت مجازی و حضوری برای داطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام برگزارشده است.
 
وی ادامه داد: این دوره‌های شامل کمک‌های اولیه، دوره کوهستان، دوره کوهنوردی، دوره تخصصی جاده و اسکان و همچنین دوره پیش بیمارستانی بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به دیگر اقدامات نوع دوستانه داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان اشاره کرد و گفت: داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام علاوه بر حضور در طرح‌های مختلف ناظران سلامت، آمران سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا بیش از یک هزار بسته معیشتی را نیز در قالب کاروان‌های معیشت محور بین مناطق محروم این شهرستان توزیع کردند.

در پایان این برنامه از ۴۰ نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان که در طرح ناظران سلامت حضور داشتند تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.