معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد گفت: استادان دانشگاه آزاد با وجدان کاری و جایگاه علمی بالا همواره سعی در پیش بردن آموزش‌ها داشته‌اند.

عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت‌های برخی از افراد به استادان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا توانستند با وجدان کاری و جایگاه علمی بالا آموزش‌های مجازی را پیش ببرند.

او افزود: البته در مقابل تعداد محدودی از استادان هم ضعف‌هایی از خود برای آموزش‌ها نشان دادند و با شکایت‌هایی که در این زمینه شد، توانستیم پیگیری‌ها و بازرسی‌های دقیقی انجام دهیم و با تذکر به استادان، مشکلات را حل کنیم.

خسروپناه تصریح کرد: به صورت قانونی با استادان دانشگاه آزاد که تخلف‌هایی داشتند، برخورد شد و دیگر در این زمینه مشکلی نداریم، اما به صورت کلی استادان دانشگاه آزاد همواره در تلاش بوده‌اند تا به بهترین شکل ممکن آموزش‌های لازم را پیش ببرند و جایگاه علمی خود را به نمایش بگذارند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمان طهرانچی رشد خوبی کرده است، اما باید با تلاش یکدیگر باعث رشد بیشتر این فضای علمی شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر طهمورث شیری
۲۳:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ایکاش مسئولان دانشگاه آزاد نصف اساتید این دانشگاه وجدان کاری داشتند افسوس که رفاقتی مسئول شدند
آخرین اخبار