فدراسیون فوتبال تایلند اسامی ۸ تیم شرکت کننده در تورنمنت دوستانه این کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت ۸ جانبه دوستانه فوتسال قرار است از ۳ تا ۹ مرداد ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال کشورمان هم به عنوان یکی از ۸ تیم در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. فدراسیون فوتبال تایلند امروز اسامی ۸ تیم شرکت کننده در این بازی‌ها را اعلام کرد.

علاوه بر ایران و تایلند به عنوان تیم‌های برتر آسیا، ازبکستان، لیتوانی، تاجیکستان، مصر، موزامبیک و کوزوو در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

پیش از این گفته می‌شد تورنمنت دوستانه تایلند قرار است در قالب ۱۲ تیم و به عنوان جام جهانی کوچک برگزار شود، اما می‌بینیم در این بازی‌ها خبری از برزیل، اسپانیا و روسیه نیست و می‌توان گفت تورنمنت تایلند یک بازی رسانه‌ای بوده است که تایلندی‌ها به راه انداخته‌اند تا نظر کشور‌ها را به سوی خودشان جلب کنند.


بیشتر بخوانید


بعد از آنکه تیم ملی فوتسال کشورمان نتوانست در تورنمنت دوستانه شیراز و ژاپن شرکت کند، به تورنمنت تایلند پاسخ مثبت داد و قرار است ملی پوشان کشورمان اول شهریور ماه عازم تایلند شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای مسابقات جام جهانی آماده می‌کند که از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار