سردار القاصی مهر گفت: ۱۰ تیر ماه یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیر لشکر اسلام است که با از خود گذشتگی و ایثار توانستند دشمن را در دست یابی به اهداف خود ناکام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فرمانده انتظامی استان ایلام در پیامی فرا رسیدن ۱۰ تیر ماه سالروز آزاد سازی مهران را تبریک گفت.

متن پیام سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به شرح زیر است:

بی تردید ۱۰ تیر ماه سالروز حماسه بزرگ آزاد سازی مهران، فرصتی مغتنم برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران اسلامی است.

۱۰ تیر ماه یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر ایمان و قدرت الهی، حماسه‌ای بزرگ را در برابر قدرت‌های استکباری جهان رقم زدند.

این روز یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیر لشکر اسلام است که با از خود گذشتگی و ایثار توانستند دشمن را در دست یابی به اهداف خود ناکام کنند.

امروز نیز خادمان ملت ایران اسلامی در نیروی انتظامی با تمسک به سیره نبوی و تحت امر فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) همچون کوهی استوار در برابر زیاده‌خواهی دشمنان آماده جانفشانی هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس، فرا رسیدن سالروز آزادسازی مهران را خدمت خانواده معظم شهداء، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان ایلام
سرتیپ دوم ستاد دلاور القاصی مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.