رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از جریمه ۸۴۰ خودروی پلاک مخدوش از ابتدای سال در استان خبر داد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه  رانندگانی که مشخصات پلاک خودرو یا اعداد آن را تغییر دهند به مراجع قضایی معرفی می‌ شوند، گفت: از ابتدای سال ۸۴۰ خودروی پلاک مخدوش در استان جریمه شده اند.

او با اشاره به اینکه تغییر در اعداد و مشخصات پلاک ۶ ماه الی یک سال حبس دارد افزود: نداشتن یا ناخوانا بودن پلاک علاوه بر جریمه، توقیف خودرو را نیز در پی دارد.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه افرادی که پلاک خودروی آن ها بر اثر آفتاب خوردگی و یا موضوع دیگری مخدوش شده است هرچه سریع‌تر به مراکز تعویض پلاک محل زندگیشان مراجعه کنند و اقدام به رفع این مشکل کنند اظهار کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از کرونا، بعضا شاهد این بوده ایم که برخی رانندگان، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز کرده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آیا با عوامل خودتان هم که به نا حق جریمه کیکنند برخورد میکنید صدای منکه به جایی نرسید فقط اظهار تاسف شنیدم بخاطر جیمه بیمورد حال داستان سرایی کنید افزایش تعداد قبض جریمه امتیاز مثبتی برای مامور جریمه کننده ندارد.حتما"امتیازی دارد که مامورانتان بی دلیل اقدام به صدور قبض جریمه میکنند