اولین محل فرود استاندارد بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس اورژانس بابل گفت:محل فرود استاندارد بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل در منطقه سیدکلا بابلکنار امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه افتتاح شد.

او افزود:با توجه به وسعت شهرستان بابل و وجود مناطق صعب العبور و بالادست در این شهرستان و نیاز منطقه، این طرح از آذر پارسال و در مدت کمتر از ۵ ماه در محوطه زمین خانه بهداشت مرکز سیدکلا و در جنب پایگاه اورژانس جاده‌ای سیدکلای بابلکنار اجرا شد.

دکتر لعلی گفت:این طرح با زیربنای ۴۰۰ مربع و اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال توسط خیر منطقه مادر دو شهید والا مقام عباس پور اجرا شد.

او افزود:در این مراسم حسین زادگان استاندار مازندران، فرماندار ویژه شهرستان بابل، ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل، امام جمعه و بخشدار منطقه بابلکنار و جمعی از مسوولین منطقه حضور داشتند.

دکتر لعلی رییس اورژانس بابل گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده اورژانس بابل و اخذ مجوز برای ساخت پایگاه اورژانس و احداث پد بالگرد برای منطقه فیروزجاه بندپی شرقی، امیدوارم با ورود مسوولین شهرستانی و بخش بندپی شرقی جهت تخصیص زمین و مجوزات منطقه‌ای این مهم برای منطقه بالادست فیروزجاه نیز به زودی انجام گیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.