سردار حزنی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وقتی در کنار نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می گیرد کارهای بزرگی را انجام می دهد.

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ١٠ تیرماه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بنیاد برکت با اشاره به این تفاهم نامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وقتی در کنار نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می گیرد کارهای بزرگی را انجام می دهد. دنبال این هستیم که رضایت مردم مستضعف و محروم منطقه احمد فداله را جلب کنیم. هر گاه با هم همکاری می کنیم قوت کار ما افزایش پیدا می کند.

وی افزود: این کار پیش از این نیز توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در منطقه احمد فداله انجام شده بود. طی بازدیدی آقایان مخبر و مدنی از منطقه احمد فداله قرار شد تا با تجمیع توان همه تا رضایت مردم آن منطقه را جلب کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: سپاه وقتی در کنار این نهادها قرار می گیرد می تواند فعالیت‌های خود در راستای رفع محرومیت را با قوت و قدرت بیشتری اجرا کند و در مدت کم تری رضایت مردم را جلب کنیم.

وی افزود: ما در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نقاط محروم و صعب العبور را جست‌وجو کرده و پیدا می کنیم. ما در تلاش هستیم تا در نقاطی که می توانیم به تنهایی و در سایر نقاط با استفاده از توان سایر نهادها مانند ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در راستای رفع محرومیت مردم آن نقاط تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در پایان یادآور شد: اگر جاده ای که برای احداث آن تفاهم شده در مدت مشخص ساخته شود مشکلات مردم حل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
باتشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام
تورم زیاد و قیمتهای بسیار بالای مسکن و اجاره آن فشار سنگینی به همه مستاجران وارد کرده به طوری که نه تنها مردم امید خرید بلکه حتی امید به اجاره خانه کوچک را نیز ندارند مثلا خانه ای که سه سال پیش با ۳۰۰ میلیون تومان میشد خرید الان قیمت خرید آن بالای ۵ میلیارد تومان و اجاره آن بالای ششصد میلیون تومان است،
۱. مسئولین و خصوصا دولت روحانی باید پاسخگوی این شرایط باشند
۲ . با توجه به استقبال آقای رئیسی از پیشهاد برای خروج از تورم پیشنهاد میکنیم اگر به طور مثال یک خانه قدیمی ۳ طبقه (هر کجای شهر باشد ) متعلق به سه نفر باشد به جای اینکه دولت و شهرداری مجوز ساخت به بساز بفروش دهد به سه نفر دیگر که به طور مثال سرمایه ۷۰۰ ،۸۰۰ میلیونی مثل جوانان که قصد ازدواج دارند و یا مردمی که خانه ندارند و سرمایه کم دارد مجوز و امتیاز با مصالح ارزان قیمت قرار دهد و به جای سه طبقه قدیمی شش طبقه جدید ساخته می‌شود و ۶ نفر صاحب خانه می شوند(زمین از سه نفر و ساخت از سه نفر دیگر )
با این پیشنهاد مردم به صورت جهادی برای خودشان خانه می سازند و دولت و شهرداری با هزینه خیلی کم مدیریت و کار جهادی می کنند
شهر پر از خانه های نوساز می شود سرعت ساخت ساز و اشتغال بالا میرود و مشکلات مسکن مهر و حاشیه سازی نیز وجود ندارد
لطفا شما که با آقای رئیسی و مجلس ارتباط دارید این پیشنهاد را به گوش مسئولین برسانید .
آخرین اخبار