شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان، مورخ دهم تیر ماه را در بسته زیر مشاهده کنید.

قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه A با لبنان، سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی همگروه شد. ایران در اولین مسابقه ۱۱ شهریور ماه با سوریه رو به رو می‌شود. تیم‌های ژاپن، استرالیا، عربستان، چین، عمان و ویتنام هم در گروه B قرار گرفتند.

هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری ۵ مسابقه پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار آلومینیوم میزبان استقلال است. در دیگر بازی‌ها هم سپاهان با ماشین سازی، نفت مسجدسلیمان با نفت آبادان، مس با فولاد و نساجی با پیکان به مصاف هم می‌روند. شب گذشته پرسپولیس با نتیجه ۳ - ۱ از سد گل گهر گذشت، تراکتور یک - صفر ذوب آهن را برد و پدیده با نتیجه ۲ - یک مقابل سایپا به پیروزی رسید.

بهمن عسگری ملی پوش المپیکی کاراته ایران به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ، یک سال از حضور در مسابقات محروم شد. البته فدراسیون کاراته دوباره اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرد.

با اعلام فدراسیون جهانی دو و میدانی، احسان حدادی، حسن تفتیان، مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را کسب کردند.

فهرست تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک اعلام شد. معروف، کریمی، وادی، غفور، کاظمی، سعادت، موسوی، مجرد، غلامی، عابدینی، عبادی‌پور، میثم صالحی، شریفی، فیاضی، اسفندیار، مرندی و آرمان صالحی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

تیم بسکتبال فینیکس سانز با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۰۳ مقابل لس آنجلس کلیپرز به برتری رسید تا ضمن قهرمانی در کنفرانس غرب، به فینال NBA صعود کند.

روزبه چشمی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال رسما از ام صلال قطر جدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار