نکیسا: تیم ملی ایتالیا می‌تواند در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا، بلژیک را شکست دهد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی‌های انجام شده در مسابقات جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را ارائه داد.

نیما نکیسا پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی های انجام شده در رقابت های جام ملت های اروپا اظهار کرد: بازی‌هایی که در مرحله یک هشتم نهایی انجام شد، به همه نشان داد که فوتبال اروپا در حال تغییر است و تیم‌هایی مانند چک، اوکراین و سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا حضور داشته و تیم‌های بزرگی مانند پرتغال و فرانسه از دور رقابت‌ها حذف شوند.

او در خصوص ضعف تیم‌های بزرگ در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا گفت: بازیکنان تیم‌هایی مانند اوکراین، چک، سوئد و سوئیس در باشگاه‌های معتبر اروپایی، برای تیم‌های خوبی بازی می‌کنند و همین باعث می‌شود سطح فوتبال بازیکنان افزایش یابد و کیفیت این تیم‌های ملی به تیم‌های بزرگی مانند فرانسه، پرتغال، آلمان و هلند نزدیک شود.

نکیسا در مورد بازی مهم و حساس تیم‌های ملی ایتالیا و بلژیک با یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی گفت: مانچینی می‌تواند با تیم ملی ایتالیا، بلژیک پرستاره را شکست دهد. تیم ایتالیا بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما در بازی‌های تیم ملی ایتالیا شاهد ضد حملات و دفاع خوب بودیم. مانچینی با ساختار خوبی که در این تیم ایجاد کرده است می‌تواند تیم ملی بلژیک را شکست دهد، بلژیکی که در چند سال اخیر جزو یکی از بهترین تیم‌های حاضر در "UEFA" از نظر رنکینگ بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار