حجت الاسلام سلیمانی گفت: در صورت حل معضل بیکاری جوانان شاهد رفع کامل آسیب‌های اجتماعی از جمله فقر، طلاق، اعتیاد و… خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی گفت: معضل بیکاری و فقر ناشی از بیکاری یکی از معضلات مهم داست و در صورت حل معضل بیکاری جوانان شاهد رفع کامل آسیب‌های اجتماعی از جمله فقر، طلاق، اعتیاد و… خواهیم بود.

او بیان داشت: شهرک طالقانی با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر و آمار قابل توجه دانش آموزان، از برخی مقاطع تحصیلی محروم است و دانش آموزان زیادی به علت نبود مدارس و رشته‌های تحصیلی در شهرک طالقانی مجبورند به مرکز شهرستان بروند که هزینه‌های هنگفتی را به خانواده‌ها وارد می‌کند و سبب اصلی ترک تحصیل برخی دانش آموزان است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: می‌توان با قطعه بندی زمین‌های کشاورزی، راه اندازی گلخانه و همچنین شهرک صنعتی حاشیه شهرک طالقانی، ظرفیت عظیم و جوان منطقه را مشغول بکار کرد.

امام جمعه شهرک طالقانی به کمبود خدمات بهداشتی و درمانی در شهرک طالقانی اشاره کرد و خواستار ورود بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره در بحث بهداشت و درمان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.