تولید ماهانه ۱۱۰ تن محصولات پلیمری در کارخانه آروین پلاست همدان و صادرات آن به کشور‌های خارجی

مدیر کارخانه آروین پلاست هکمتانه گفت: ماهانه ۱۱۰ تن محصولات پلاستیکی در این کارخانه استان همدان تولید و در بازار‌های داخلی و خارجی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید مهدی فاضلیان، مدیر کارخانه و عضو هئیت مدیره کارخانه آروین پلاست هکمتانه گفت: ماهانه ۱۱۰ تن محصولات پلاستیکی در این کارخانه استان همدان تولید و در بازار‌های داخلی و خارجی مصرف می‌شودو با شیوع ویروس کرونا تولید محصول در این کارخانه به سه شیفته هم رسید.

او افزود: این کارخانه برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است و پلاستیک فریزر، دستکش، کیسه زباله، سفره یک بار مصرف و سایر محصولات پلاستیکی را تولید می‌کند.

او با بیان اینکه این کارخانه از سال ۹۲ آغاز به کار کرده است افزود: در ۵ بخش این کارخانه محصولات پلاستیکی در دو شیفت و در روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در سه شیفت تهیه می‌شد.

فاضلیان از تهیه مواد اولیه این کارخانه از طریق بازار بورس خبر داد و گفت: در این کارخانه ۶۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش ایجاد شده است.

او ادامه داد: این کارخانه از مجموعه شرکت‌های تجاری و تبلیغاتی گلرنگ است و محصولاتش علاوه بر داخل کشور در کشور‌های ونزوئلا و عراق به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.