مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۹۶۷ داوطلب کنکور استان همدان، امروز در رشته علوم تجربی با هم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پور داوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: همزمان با سراسر کشور  امروز هم ۱۲ هزار و ۹۶۷ داوطلب کنکور در رشته علوم تجربی با هم رقابت می کنند و تعداد شرکت کنندگان در این رشته بیشتر از سایر رشته هاست.

او با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور کنکور ۱۴۰۰ از چهارشنبه ۹ تیر آغاز شده است و تا شنبه ۱۲ تیر در استان همدان ادامه دارد، افزود: در آزمون سراسری کنکور امسال در استان ۲۸ هزار و ۷۱۵ داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد، ۱۶ هزار و ۸۲۳ نفر معادل ۵۹ درصد را دختران و ۱۱ هزار و ۸۹۲ نفر معادل ۴۱ درصد را پسران تشکیل می دهند.

پورداوود بیان کرد: داوطلبان در ۵ گروه آموزشی هنر، علوم انسانی، ریاضی و فنی، علوم تجربی و زبان‌های خاجی در شهر‌های همدان، ملایر، نهاوند، رزن، کبودرآهنگ، تویسرکان، بهار اسدآباد، خزل و درگزین رقابت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان می گوید: در هنگام ورود به جلسه آزمون، چاپ کارت ورود به جلسه و شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی معتبر به همراه داشته و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف، کتاب، یادداشت، جزوه جدا اجتناب کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.