در سه ماهه ابتدای امسال؛

۴۲ میلیون متر مکعب گاز در کردستان مصرف شد

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: جایگاه‌های CNG استان کردستان در سه ماهه اول امسال بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در جمع خبرنگاران در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به نرخ بنزین استفاده از گاز طبیعی برای صنعت حمل و نقل فرصت مناسب و مطلوبی فراهم کرده که با افزایش مصرف این فرآورده علاوه بر صیانت از محیط زیست، قیمت تمام شده خدمات را متعادل کند.

اوافزود: مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی و توسعه تکنولوژی مایع سازی گاز مورد توجه واقع شده است که نشان اهمیت گاز طبیعی در تمامی بخش‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در خصوص مصرف سه ماهه اول سال جاری جایگاه‌های CNG در استان خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری مجموع مصرف گاز طبیعی در ۵۲ جایگاه CNG استان ۴۲ میلیون و ۶۴۰ هرار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چندانی ندارد.

فعله گری در پایان سخنان خود یادآور شد: مصرف سه ماه اول سال ۱۳۹۹ در کل جایگاه‌های CNG استان ۴۲ میلیون و ۵۶۴ هزار متر مکعب بوده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: گازرسانی ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.