رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد ۳۹۹ واحد صنفی سطح سیستان وبلوچستان در روز‌های اخیر پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا در سطح استان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از اول خرداد شروع شده است.

وی ادامه داد: از آغاز این طرح نظارتی تا نهم تیرماه، ۹ هزار و ۳۵۷ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده که به دو هزار و ۱۰۶ اخطار و تذکر و پلمب ۳۹۹ واحد صنفی منجر شده است.

شهرکی تصریح کرد: پلمب های واحد‌های صنفی به دلیل عدم توجه به اخطار‌های قبلی انجام شده است. هم‌استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحد‌های صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار