رئیس اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج گفت: ارتباط سیستمی شهرداری با اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش مراجعات حضوری در زمان شیوع کرونا، بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بیات، رئیس اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج با بیان این که ارتباط سیستمی شهرداری با اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش مراجعات حضوری در زمان شیوع کرونا، بررسی شد، گفت: این مهم موردتوجه ویژه شهرداری است تا با کاهش مراجعات به پایان یافتن زنجیره کرونا کمک شود.

او افزود:  از سال گذشته این اداره با همکاری سازمان فاوا اقدام به برگزاری جلسه با نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی کرد تا با ایجاد ارتباط وب‌سرویس برای ارسال و دریافت آرا، مدارک و مستندات فی‌مابین اقدام شود.

بیات با اشاره به برگزاری جلسه نهایی با حضور نمایندگان معاونت شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و سازمان فاوا، گفت: مقرر شد ارتباط بین شهرداری کرج و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در حوزه ارسال و دریافت مدارک و مستندات کمیسیون ماده ۵، اخذ آرای کمیسیون ماده ۱۲ و اطلاعات مهندسین ناظر به‌صورت سیستمی برقرار شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار