سامانه دادرسی الکترونیکی و خدمات الکترونیک قضایی با هدف تسریع در ارائه خدمات به زندانیان در زندان‌های استان کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران صبح امروز با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کردستان و مدیرکل زندان‌های استان کردستان افتتاح شد.

علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: بهره‌مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بستر‌های مناسب توسط زندان‌های استان کردستان و توجه ویژه مسئولین زندان به توسعه خدمات الکترونیکی موجب شده تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان صورت پذیرد.

او تاکید کرد: افتتاح باجه ملاقات الکترونیک در اکثر قریب به اتفاق زندان‌های استان و مرکز خدمات قضائی به عنوان دومین مرکز در سطح زندان‌های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول قضایی است.

مراد فتحی مدیر کل زندان‌های کردستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از توجه مجموعه دستگاه قضایی به زندان‌های استان اظهار کرد: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهرگیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی موجب شده است تا امروز شاهد توسعه خدمات غیرحضوری خانواده زندانیان و ارائه خدمات الکترونیکی برای زندانیان و در مجموعه زندان‌های استان باشیم.

او با اشاره به این مطلب که بهره‌مندی از تکنولوژی با فراهم نمودن بستر‌های درون سازمانی راهکاری موثر برای کاهش آسیب و توجه ویژه به حقوق شهروندی زندانیان است، گفت: بستر افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان‌های استان فراهم شده است و به زودی شاهد افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان سقز خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.