معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی نیمسال اول سال تحصیلی این دانشگاه از ۱۵ تیر خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ از ۱۵ تیر آغاز و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد.

او افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان قبل از آغاز ترم اعلام شود.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و مهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحد‌های دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار