پانزدهمین دوره طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ به مناسبت هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن همزمان با سراسر کشور در رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر زینلی نسب کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: امسال پانزدهمین دوره طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ به مناسبت هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن با مشارکت نهاد‌های فرهنگی و امور قرآنی و چهار معاونت صدا و سیما همزمان با سراسر کشور در رفسنجان برپا می‌شود.

او افزود: اجرای این طرح از پنجم تیرماه آغاز شده  است و تا ۱۲ شهریورماه به مدت ۱۰ هفته، معادل ۷۰ روز، ادامه پیدا می‌کند.

زینلی با اعلام اینکه امسال به لحاظ موضوعی برای ۱۰ هفته شعارهایی تعیین شده است، تصریح کرد: هفته اول موضوع "بشارت و آینده روشن"، هفته دوم "امید به مغفرت و گشایش مادی و معنوی"، هفته سوم "مهربانی، برّ و احسان"، هفته چهارم "شکر"، هفته پنجم "ولایت و ولایت‌پذیری"، هفته ششم  "خانواده"، هفته هفتم "زیست مجازی، زیست حقیقی"، هفته هشتم "تواصی به حق"، هفته نهم "حق الناس" و هفته دهم "عقل، فکر و علم" است.

او بیان کرد: سعی شده موضوعات مبتلا به جامعه مورد نظر قرار گیرند و با همراهی حجت الاسلام محسن قرائتی و حجت الاسلام متوسل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار