قاسمی گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن انواع کود کشاورزی بین کشاورزان شهرستان‌های شمال کرمان برای کشت محصول گندم و جو توزیع شد.

محمد محسن قاسمی گفت: کود‌های کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از انبار‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان و مبادی‌ها برای کارگزاران تامین شد تا بین کشاورزان منطقه برای کشت محصول گندم و جو توزیع شود.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن انواع کودکشاورزی شامل: کود ازت، فسفات و پتاس، بین کشاورزان شهرستان‌های شمال استان کرمان برای کشت محصول گندم و جو توزیع شد.  

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان بیان داشت: کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی با مراجعه به مرکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه می‌توانند با ثبت سطح زیرکشت و نوع محصول خود در سامانه پهنه بندی، از سهمیه کود خود مطلع شوند و با صدور حواله الکترونیک از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی از کارگزاران رسمی این شرکت در شهرستان‌ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام کنند.

وی تصریح کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آن‌ها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کود‌های کم کیفیت را نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار