مواجهه یک گروه شبه نظامی مسلح در بوستون با پلیس باعث بسته شدن بزرگراه و اعلام وضعیت هشدار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مواجهه میان یک گروه مسلح شبه نظامی و پلیس آمریکا در اطراف بوستون موجب بسته شدن بزرگراه و فرار مردم به منازل خود شد.

این برخورد زمانی آغاز شد که یک گروه ۸ تا ۱۰ نفره شبه نظامی نیمه شب جمعه در ویکفیلد (Wakefield) در ۱۴ کیلومتری شمال بوستون قصد عبور از بزرگراه شماره ۹۵ را داشت که پلیس خودرو‌های آن‌ها را متوقف کرد.

آن‌ها لباس‌های ارتشی پوشیده بودند و مسلسل و کلت کمری حمل می‌کردند.

خودرو‌ها در کنار جاده توقف کردند و رئیس این گروه مسلح به پلیس گفت برای آموزش نظامی در حال سفر از رودآیلند به مین (Maine) هستند.

در این هنگام پلیس از آن‌ها خواست کارت شناسایی و مجوز سلاح خود را ارائه کنند، اما آن‌ها ضمن امتناع در سیاهی شب پراکنده شده و به منطقه درخت‌زار اطراف جاده گریختند.

نیرو‌های پلیس توانستند دو نفر از این گروه را پیش از فرا رسیدن بامداد بازداشت و دست کم یک اسلحه را توقیف کنند. هیچ گزارشی از شلیک گلوله یا زخمی شدن کسی در دست نیست.

رئیس این گروه در مکالمات خود تاکید کرده است آن‌ها به هیچ وجه مخالف دولت آمریکا نیستند. با این حال پلیس آمریکا هیچ اطلاعی از عقاید این گروه ندارد.

پلیس آمریکا از ساکنان منطقه خواسته تا زمانی که تکلیف این ماجرا روشن نشده در خانه‌های خود باقی بمانند.

بر اساس آخرین خبر‌ها پلیس آمریکا گفت تاکنون ۹ نفر از یک گروه شبه نظامی مسلح را که در بزرگراهی در شهر بوستون با پلیس مواجهه داشته بازداشت کرده است.

این در حالی است که به گزارش یونیوز پلیس ایالت ماساچوست می‌گوید که ۱۱ مظنون به دنبال یک درگیری چند ساعته بازداشت شده اند که باعث بسته شدن نسبی بین ایالتی و صدور دستورالعمل پناهگاه در مناطق نزدیک محل وقوع حادثه شده است.

پلیس ایالت ماساچوست گفت: یک درگیری چند ساعته با گروهی از افراد به شدت مسلح در بزرگراه ۹۵ روز شنبه با حضور ۱۱ مظنونِ در بازداشت به پایان رسید.

در ابتدا پلیس گزارش داد که ۹ مظنون به بازداشتگاه منتقل شدند، اما دو نفر دیگر بامداد شنبه با خودروی خود بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار