رئیس انجمن خوشنویسان شیراز گفت: آزمون حضوری مرحله استادی خوشنویسی این هفته در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید چیزفهم دانشمندیان رئیس انجمن خوشنویسان شیراز با اشاره به برگزاری مرحله اول آزمون حضوری نویسی استادی خوشنویسی با ارسال اثر به انجمن خوشنویسان کشور، گفت: این آزمون روز‌های پنجشنبه ۱۷ و جمعه ۱۸ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه آزمون حضوری استادی خوشنویسی در ۹ منطقه کشور برگزار می‌شود، گفت: نظر به اینکه مشخص نیست هرکدام از هنرمندان خوشنویس در کدام منطقه در این آزمون شرکت کنند، لذا تعداد شرکت کنندگان تا روز برگزاری آزمون مشخص نیست.

رئیس انجمن خوشنویسان شیراز از رعایت کامل دستورالعمل‌ها در این رقابت نزدیک وحساس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برا برگزاری هرچه بهتر این آزمون اندیشیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز ضمن سپاس از فعالیت‌های انجمن خوشنویسان شیراز برگزاری و داوری جشنواره آیات را یکی از فعالیت‌های خوب این انجمن دانست.

صابر سهرابی گفت: چند سال متوالی هنرمندان خواستار برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح ملی بودند که با الطاف الهی و همکاری انجمن و همکاران هنری در اداره کل این اتفاق خوب افتاد.

سهرابی از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای برگزاری سالانه جشنواره آیات، گفت: این اداره کل آماده همکاری با انجمن خوشنویسان در برگزاری هرچه بهتر آزمون حضوری استادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.