جشنواره ملی «دانشجو، قرنطینه در مجازی» با معرفی نفرات برتر در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فائزه مهار دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جشنواره علمی فرهنگی «دانشجو قرنطینه در مجازی» به مدت سه هفته از ۱۱ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ با مشارکت و همکاری دو انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزارشد.

او افزود: در این جشنواره ۴۸ نفر از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در دو بخش فرهنگی و علمی و شش رشته شامل آزمون علمی، پرزنت علمی، عکاسی، شعر، نثر طنز، نقاشی، طراحی و پوستر، بروشور با هم به رقابت پرداختند.


بیشتر بخوانید


مهار اضافه کرد: در بخش علمی رشته آزمون علمی دانشجویان ریحانه جابری، مینا حق شناس و زینب نوروزی، همچنین در رشته پرزنت مجازی ریحانه جابری، در بخش فرهنگی و در رشته عکاسی هم زهرا عباسی سورکی، فاطمه شیرازی و صنوبر ایمانیان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او اظهار داشت: در بخش فرهنگی و در رشته شعر و نثر طنز معصومه سدری زاده، الهام سرلک و مائده قندهاری و در رشته نقاشی و طراحی هم ریحانه میر ابراهیمی، صنوبر ایمانیان و مهرنوش محمدی مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

مهار تصریح کرد: در بخش فرهنگی و رشته پوستر و بروشور نیز اسما درویشی، محمد قربانی و زهرا تراکمه سامانی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار