میرزایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تبلیغات چند ۱۰ میلیارد تومانی مدیران «فولاد مبارکه» برای تغییر روند تحقیق و تفحص

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در مجلس گفت: ده‌ها میلیارد تومان برای تبلیغات فولاد مبارکه در رسانه‌های مختلف و فراگیر هزینه کرده‌اند تا روند و مسیر این مسئله تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اسنادی به دست آوردیم که نشان می‌دهد حدود ۴۲۰ میلیون تومان برای تصویب نشدن تحقیق و تفحص تبلیغات کرده‌اند، اظهار کرد: این اتفاق همچنین پس از تصویب تحقیق و تفحص در مجلس هم رخ داد که سندها نشان می‌دهد، ده‌ها میلیارد تومان برای تبلیغات فولاد مبارکه در رسانه‌های مختلف و فراگیر هزینه کرده‌اند تا روند و مسیر این مسئله تحت‌الشعاع قرار بگیرد. آیا کسانی که متخصص بودند یا مشکلی نداشتند، دست به چنین کاری می زدند؟

وی با بیان اینکه در مسیر این تحقیق و تفحص پرونده‌هایی از مسئولان کشور در حوزه فولاد تشکیل شده است، گفت: از آنجا که هنوز گزارش این موضوع را به صحن علنی ارائه نکرده‌ایم، ارائه اسناد و مدارک در عموم منع قانونی دارد. اگر تحقیق و تفحص به نتیجه برسد، شاید حدود ۱۰ تا ۲۰ بند یا ماده قانونی یا باید تدوین یا اصلاح شود که ریشه برخی از فسادها را هدف قرار دهد.


بیشتر بخوانید


نماینده اصفهان اظهار کرد: برای نمونه شرکت‌های دولتی، خصوصی-دولتی یا خصوصی که مدیریتشان بر عهده دولت است، باید تعیین تکلیف شوند و مشخص شود پیرو چه قانونی هستند. تا دو هفته گذشته هیئت تحقیق و تفحص به اینجا رسید که برخی مواد قانونی را اصلاح کند و تعدادی از پرونده‌های نقض قوانین از سوی برخی مسئولان کشور را تشکیل دهد. همچنین اقدامات غیرقانونی از سوی مدیرعامل و برخی مدیران مجموعه فولاد مبارکه اتفاق افتاده که باید به قوه قضاییه برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار