فرمانده نیروی پدافند هوایی آجا گفت:پیشرفت‌های پدافند هوایی در حوزه‌های کشف رهگیری و انهدام قابل قیاس با چند سال گذشته نیست و پدافند هوایی امروز از لحاظ تجهیزات و تسلیحات حرف اول را در منطقه می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امیر سرتیپ  صباحی فرد  فرمانده نیروی پدافند هوایی آجا در بازدید  از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: منطقه پدافند شمال غرب یکی از قدیمی‌ترین و با ریشه‌ترین مناطق پدافند هوایی است و به لطف خدا در طول ۸ سال دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه پیشرفت‌های پدافند هوایی در حوزه‌های کشف، رهگیری و انهدام قابل قیاس با چند سال گذشته نیست گفت: پدافند هوایی امروز از لحاظ تجهیزات و تسلیحات حرف اول را در منطقه می‌زند.

او افزود: توان رزم و قدرت بازدارندگی نیروی پدافند هوایی در حد اولی و بالایی است و حرفی برای گفتن در کل دنیا داریم و با همه تجهیزاتی که تمامی آن بومی هستند و افتخار بسیار بزرگی برای منطقه محسوب می‌شوند آماده حراست از آسمان کشورمان هستیم.

او تصریح کرد: پیشرفت‌ها در امر زدودن آثار کهنگی و فرسودگی از چهره مناطق پدافندی نیز چشمگیر بوده است و زدوده شدن آثار کهنگی به ویژه در مناطق مرزی با دقت و پیگیری بیشتری انجام شده است که از منویات فرماندهی معظم کل قوا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.