استاندار خراسان رضوی گفت: فاز دوم جمع‌آوری معتادان متجاهر را ادامه خواهیم داد و قطع به یقین سیاست‌ها و برنامه‌ها در زمینه مقابله با اعتیاد باید به قوت اجرا شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: مبارزه با مواد مخدر به صورت جزیره‌ای و توسط یک دستگاه امکان پذیر نیست و نیازمند تعامل، همکاری و عزم جدی بین مجموعه‌ها هستیم.

او افزود: سال گذشته در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدامات خیلی خوبی آغاز شد و این روند توقف نخواهد داشت، در این راستا مصمم هستیم وضعیت موجود استان را سر سامان بدهیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: فاز دوم جمع‌آوری معتادان متجاهر را ادامه خواهیم داد و قطعا سیاست‌ها و برنامه‌ها باید به قوت اجرا شود و هیچ عذری هم در این مسیر پذیرفته نیست زیرا که مطالبه جدی از سوی مردم و حاکمیت است.


بیشتر بخوانید



معتمدیان بیان کرد: مصوبات ستاد لازم الاجرا است و همه دستگاه‌ها موظف به انجام وظایف خود هستند و در این راستا نیاز است تا ظرفیت‌های استان را در این امر پای کار بیاوریم.

 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بین شورا‌های کشور اخیرا رتبه نخست را کسب کرده است و به همین منظور در این جلسه استاندار خراسان رضوی از اعضای این شورا قدردانی کرد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.